Csúsztunk egyet Martinnal 1. rész

Nahát, nahát!

Első körben megjegyezném, hogy a következő dolgok elengedhetetlenek egy babás síelés alkalmával:

- Egy laza nagymama/nagypapa
- Sok-sok lazaság
- Nem árt, ha van nálad egy jól alvó baba
- Baba hordozó



Mindenki azt mondta, hogy merészek vagyunk, de szerintem csak felmértük a kisbabánk igényeit, kedvét, és ezért döntöttünk a mellett, hogy bevállaljuk a síelést. (Jóóóó, igazából, már Martin megszületése előtt tudtuk, hogy megyünk majd síelni, mert, hogy úgy is jó arc babánk lesz, és ő is akar majd jönni :))

Ez így is volt, Martin segített vasalni (CSAK és kizárólag a pelenkákat vasalom, hogy puha legyen), bepakolni és már indultunk is...


Bepakolás:
Szerintem az összes létező cikket elolvastam, hogy mit érdemes magaddal vinni egy síelésre, ha van egy 3 hónapos baba is az autóban...
Erről írok egy külön listát, mert ebbe a  bejegyzésbe nem férne bele. 
Szóval miután az egész házat összepakoltam, és szerencsére egy kisbusszal mentünk 4-en, így volt is helye mindennek. Védelmemre legyen szólva, első baba, első utazás, kiszámíthatatlan körülmények. 

A síelés alatt Martin ruhái közül kb 40%-ot használtunk el, de például kevés nyáfogós pelenkát vittem, szóval van még mit fejlődni, de szerencsére megyünk még egyszer síelni, és akkor már ügyesebb leszek :) 

Tegyük hozzá az egész síeléshez, hogy nyilván anya, apa is kikapcsol, de azért ez nem egy olyan telelés, amikor teljesen elengeded magad, hiszen közben ugye gyereket nevelsz. Szóval gyakorlatilag, csak máshol neveled a gyereked :D 




A napjaink körülbelül így néztek ki:
Reggel kelés, reggelit kaptunk a szálláson, szóval itt nagy könnyebbség volt, hogy főzőcskézni, meg mosogatni, meg kitalálni, hogy mit együnk, azt nem kellett. Reggeli után Áronék már mentek is a nagy busszal a pályára, mi általában megvártuk még a tízórait és utána mentünk fel 3-an. Nagymama,Martin és én. 
Logisztikázni, előre gondolkodni muszáj, hiszen mi felmentünk a hegy közepére felvonóval, babakocsival, és nem nagyon tudtál csak úgy leugrani valamiért a kocsiba. Minden nálad kellett, hogy legyen. 
Én ezt előző este mindig összepakoltam:
- sima pelenka, azért írom, hogy sima, mert mi mosható pelenkát használunk, de azért ilyen utazásra, még a simát használjuk
- nyálfogós pelenke
- ilyen pelenkázó cuccos, amit a Martin alá tettünk, vízhatlan, így ha baleset történik, akkor sem lesz minden pisis
- ruházat: mindenből vittem plusz 1 garnitúrát (zokni, gatya, body, rövid ujju body, hosszu body, nyálfogó, sapka)
- voltak nálam esszenciális olajok, ha Martin nagyon nyűgösködne ( mi olajokat használunk a fogzásra, meg gyakorlatilag mindenre)
- kis játék, ami mindenképpen kis hangot ad, mert már így is furán néztek ránk a hüttében 
- pléd, ha kint aludna rajtam vagy a nagymamán a Martin
- zacskó, a koszos pelenkának
- én még szoptatok csak, így a kajáról nem kellett gondoskodni, de azért vittünk tápszert és cumisüveget, mert bármi történhet velem, és akkor ne maradjunk bébiétel nélkül, de szerencsére nem kellett felbontani
ééés, azt hiszem, hogy ennyi :)

Szóval, a tízórai után felmentünk a hegyre, ott általában Áron anyukája csúszott 1-2 órát, addig Martin nagyrészt aludt, ezek után evett és helycserés támadással - nagymama vigyázott Martinra -  bevetettem magam a sípályára. 
Napi 2-3 órát mindig tudtam csúszni Áronnal, nem tudom, hogy a hormonjaim miatt, deee 2 nap is volt oylan, hogy ültem a hegyen és sírtam, nem tudom, hogy miért, fura volt Martin nélkül, hogy mi lehet vele, hogy biztos minden okés e...De nyilván ez az anyasággal jár :D 


4-5 körül végeztünk, és hazaindultunk, ezt már kevésbé bírta a baba, de egész nap egyébként nagyon jól el volt. 
Miután mindenki a szállásra ért, mentünk vacsizni, aztán még ringattuk Martint és 9-10 körül elaludt. Az elején aggódtam picit, hogy lehet, hogy nem fogja átaludni az éjszakát, de sikerült! :))))

Igaz, az én közösségi életem kb a 0-hoz közelített, hiszen annyira kidőltem estére, hogy Martinnal együtt aludtam el... Combom, hasam iszonyatosan beállt, nyújtottam, de hát nem segített sokat :O.

Amilyen tanácsokat adhatok egy 3 hónapos babás síeléshez:

- Legyél laza, hiszen a napirendje nyilván kicsit megváltozik a körülmények miatt, de haza jöttök és minden vissza áll
- Figyeld a kisbabád! HA nehezen bírja a hüttét, és a sok embert, szagokat, fehérséget, akkor érdemes vele bent maradni egy napot a szálláson. Képzeld el, hogy neked is új itt minden, na de neki?!
- Ha te nem stresszelsz, ő sem fog. Legalább is nálunk, Martin egy igazi tükör. Ha én nyűgösebb vagyok ő is az. 
- Apuka segítsen, vonjuk be, ha magától nem jut eszébe :)
- Legyen humorérzékünk :D, /szoptatást mi simán a hüttében oldottuk meg, ugy gondolom, hogy elég diszkréten, de még is úgy bámult 1-2 ember, hogy én csak nevettem rajta/
-Hordozó legyen nálunk, ha bírja a kisbabánk!!! A lehető legnagyobb találmány, nekünk nagyon sokat segített, és segít minden nap.



Méég jelentkezem, de éppen most pakolunk a következő síelésre, jön a lista is, és az élménybeszámoló is :))


Ha tetszett, oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!
Valamint, ha több infót szeretnél, kövess instagrammon instagrammon és/vagy facebookon.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések