2019 : Ne állj a saját utadba


Na, rég nem írtam. De olyan szinten jól esik aludni a kisfiammal délutánonként, hogy inkább szundizok, amíg megtehetem :)

Viszont a nagy év eleji összegzés, célok kialakítása meg stb. nekem is megmozgatta a gondolatomat. Mit is szeretnék másképp, vagy mit-hogyan kéne változtatnom.

Hát nálam ez tök egyértelmű. Az önbizamamon kell dolgoznom, hogy gondolkodás nélkül hallgassak a megérzéseimre, és ne álljak a saját utamba. 
Tudom. Közhely. DE annyira igaz. Ragaszkodom egy csomó elváráshoz, aminek semmi értelme. Ragaszkodom dolgokhoz, amik csak hátráltatnak a helyett, hogy előre vinnének. A múlton rágódok, közben itt a jelen, a jövő meg egyre nagyobb lehetőségeket ad. 
Nem mondom, hogy te is csináld így, mert tőlem aztán te úgy csinálod ahogy akarod. Csak a saját példám alapján mondom, hogy annyival egyszerűbb lenne a sok elvárást kidobni a kukába, és csak élni. Élvezni ha esik a hó, ha hideg van, ha fúj a szél, ha süt a nap. Mindent. Tudom, hogy nehéz. Én is épp a tanulás útján vagyok. De most végre úgy is érzem, hogy teszek érte. 

Szóval, nem mondom, hogy mefogadom, mert az nem én lennék ( nem vagyok az az év eleji megfogadós típus), de igyekszem több figyelmet fordítani magamra, hogy aztán többet adjak a környezetemnek és a fiam valóban egy kiegyensúlyozott családba nevelkedjen fel. 

Ja ééés tudom, hogy a csapból is ez folyik, de szerintem ez tényleg fontos!! Mármint a környezetvédelem. Szóval visszatérek a mosható pelenkához, mert igazából azért hagytam abba, mert lusta dög voltam, de nem tehetem, hogy becsukom a szemem, és nem teszek semmit. A műanyag zacskókat már kiiktattam, a fogkefénk bambusz, a tisztítószereink mind lebomló, környezetkímélő szerek, a napelem beszerelése már folyamatban, ééés úgy összességében kevesebb szemetet termelünk, mint eddig bármikor. 
A kislépés is lépés. Tedd meg. 

Mindennel kapcsolatban. Jobb egy kicsit előre menni, mint lecövekelve üvölteni, hogy de én csinálom. Magadnak se hazudj, meg úgy összességébe senkinek. 

Az élet szép. Az élet változatos. Az élethez kell a rugalmasság. És az élethez kell egy óriási adag hit. Nekem aztán mindegy, hogy miben hiszel, én Erőnek hívom, vagy Univerzumnak. De az biztos, hogy  egy teremtő ember vagy. Te teremted a jelened. Teremtsd úgy, hogy minden nap boldogan menj aludni.

Jó éjt!!
Dóri


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések