#anyaszemmel - Budai Parkszínpad

A Budai Parkszínpad. 

Eddig ezt a helyet csak arról ismertem, hogy isteni sört lehet kapni, és estére teljesen megtelik a hely, lehet chill-ezni és jó lehetőség egy összeröffenésre, ahol masszívan lehet iszogatni.

Szóval a hetekben volt 2-3 alkalmam, mikor itt ültünk össze a csajokkal és persze Martint átmenetileg lányként kezeltük, hiszen lassan elmaradhatatlan "kelléke" a csajos taliknak.

Szóval ez a Budai Parkszínpad anya szemmel is elég jó. Bevallom nekem nincsenek túl nagy igényeim a bababarát helyeket illetően, mert Martint bárhol átpelenkázom és bárhol jól érzi magát, és persze bárhol meg is szoptatom, ha úgy van...

De ha kicsit szigorúbb akarok lenni, akkor:



A helyszín:
A helyszín a Feneketlen-tónál található, nagyon jó kis környezetben. Egy óriási helyet képzelj el, ahol ilyen lépcsőzetesen van megoldva az asztalok elhelyezése, hiszen tényleg egy szabadtéri színpadról beszélünk, ahol már nincsenek székek és színpad, csak az alapok. Árnyékot tök jól biztosítanak a nagy napernyők, valamint a kifeszített cuccok, amiknek nem tudom mi a neve. 

Az elhelyezkedés:
Szabad levegőn vagyunk, nincs lehetőség elbújni az eső elől. Parkolni tök jól lehet, bár fizetős. Móricz Zsigmond körtértől/Alletól kb 10 perc, 1 megálló. Délután alig vannak, és sok a kisgyerekes család, kutyával. Mikor mi voltunk, egy "csaj" banda érdekezett 5-6 kisfiúval, akiknek simán volt helyük arra, hogy labdázzanak és rohangáljanak. 

A személyzet:
A csaposok nagyon jó arcok, kedvesek. A pultnál van a kiszolgálás. Ez szintén nem plusz pont, hiszen óriási a hely és ha egyedül vagy a babáddal, akkor össze vissza kell pakolni a dolgaidat, ha akarsz kérni valamit a pultnál. Vagy okosan előre gondolkodsz, és előre kérsz mindent. De mondjuk a wc használat már kérdéses. 

Az árak:
Pesti árakon mozognak, nem vészesen drága. Tök normál.

A kínálat:
A kínálat nem túl bőséges. Tudsz venni mindenféle ropogtatni valót, de vacsira pl csak nagyon húsos kaják vannak. Kávét nem ittam, de valahogy nem tudom elképzelni, hogy legyen növényi tej, csak laktózmentes. Viszont a limonádék eszéletlen finomak. Nyam-nyam. 

A babakiegészítők:
Mivel alapvetően ez nem egy bababarát hely, így nem fogsz találni pelenkázót, se szoptatós szobát. De ha szabadon szoptatós típus vagy, ahogy én, akkor ez nem is fog hiányozni. 

Annyi para, azért van a hellyel, hogy néhol találtunk üvegszilánkot, így azért jó körülnézni, mielőtt a csúszó-mászó 10 hónapos baba végignyálazza az összes lépcsőfokot. 
Mindennek ellenére én nagyon szeretek ide járni, mert nagyon visszaadja a "nyári chillezős" élményt, és ez engem nagyon feltölt. Plusz infó, én előtte is sokat jártam ide, szóval még jól be is tudok lazulni. 

Amikor mi voltunk, akkor volt ott egy nagy család, illetve inkább barátnők, és 5-6 éves fiaik, akik tök jól tudtak focizni és szaladgálni, mivel jó nagy hely van.
Kutyával is jöhetsz, nem fognak elküldeni. 



Szóval szerintem teljesen okés egy délutáni lazuláshoz.

A következő helyszín, amit csekkoltam szintén a 11. kerületben található :)
Na vajon melyik lesz az?

Dóri

Ha tetszik, amit látsz, csatlakozz a facebook csoporthoz, és az instagram oldalamhoz, hogy első kézből értesülj az újdonságokról :)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések