Martin menni kici Kína - előhang

Tényleg?
Biztos?
Jó ég!!!!
Jó ég...

Ha választhatnál, hogy egyedül otthon maradsz a gyerekeddel, vagy bejárod a világot a szerelmeddel és a gyerekeddel, melyiket választanád?!
Győzne az aggódás, vagy arra gondolnál, hogy mekkora lehetőség?
Bele mernél vágni?
Ez már nem komfort zóna. Ez attól nagyon messze van. Ez a spontán döntések, nem várt kalandok szigete, ahol tényleg csak a lazaságodra számíthatsz. 
Na, nem akarom ám itt magam piadesztára (remélem így kell írni) emelni, de az tuti, hogy ez egy jó,jó,JÓ NAGY döntés. Menni vagy nem menni. 
Ha megyünk, akkor ténleg akarok menni? 
Ugye nem vagyok attól önző, mert menni szeretnék?!
Akkor is elég jó anya vagyok, ha beleugrom a mélyvízbe - nyilván valóan mentőcsónakom van?

Na, ezek közül a kérdések közül EGY SEM fogalmazódott meg bennem :D 
Megyünk és kész. 
Lehet, hogy felelőtlennek tűnök, vagy talán önzőnek?! 
De ez egy óriási lehetőség. Miért hagynánk ki?
Mert velünk utazik egy 11 hónapos, talán ez a válasz. De sosem voltunk para szülők, mármint nem gondolnám, hogy nagyon para szülők lennénk. Mindenre gondolunk, mindig minden be van csomagolva -  vagy nincs - felmérjük a lehetőségeket, és okosan kigondoljuk mire van szükség.  De nem aggódunk előre, hogy jó ég, Kína messze van, és hogy bírni fogja e a repülőt, és, hogy lesz e ott pelus, babakaja, normális gyümölcs.
Felkészülük, 2 hete bújom az internetet, hogy milyen lehetőségek is vannak, milyen pelust tudok venni, kell e oltás, stb. 
Jött egy nagy kaland, és én nézzem végig, ahogy elsuhan mellettünk, vagy vegyek egy adag bátorságot és ugorjak bele? 
Az tuti, hogy még az eddiginél is nagyobb lazaságra lesz szükségem.
Áronék fellépnek Kínában, és ilyenkor nem lehet tudni, hogy mikor érnek haza a próbáról, elhúzódik e, lesz e egy nem várt esemény, amire muszáj elmenniük...
És egyedül leszek Martinnal, egy óriási városban.
Ázsiában :D

Hát ez mekkora királyság.

Mikor Martin alszik én akkor írom össze, hogy miket is kellene vinni, de..
- még sosem voltam ilyen sokáig 'nem itthon' 
- még sosem voltam ilyen sokáig 'nem itthon' egy gyerekkel
- még sosem voltam Kínában
- még sosem mentem hidegből megelegebb helyre
- 23 kiló nagyon kevés
- kevés cuccot kellene vinni, hogy majd jól bevásároljak ott

Azt hiszem egy jó nagy adag segítségre lesz szükségem Tőletek!!
Akinek van tapasztalata ilyen útról, az kérem ne tartsa magába, hanem jelezze kommentbe, hogy mi az, amit tuti ne hagyjak itthon.

Hamarosan, ha nagyjából fix lesz a lista, felteszem ide a blogra, egy részt azért, hogy segítsek, ha valaki még utazik, másodsorban pedig azért, hogy ha valamit kihagyok, akkor szóljatooook!!!

Nagyon izgalmas kalandnak nézünk elébe...
Én már nagyon izgulok!!!






Ha tetszik, amit látsz, csatlakozz a facebook csoporthoz, és az instagram oldalamhoz, hogy első kézből értesülj az újdonságokról :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések