Egyszerű, gyors, csirkés ebéd

Sosem írtam még le receptet, szóval ebben is kezdő vagyok még...
Próbálok a tényekre összpontosítani, hogy nehogy belekeveredjen valaki a fecsegésembe.

Szóval, mostanában az ebédeket úgy dobom össze, hogy benézek a kiskamrába és kiválasztom, hogy mi lenne fincsi együtt.

Hozzávalók: (2 személyre)

  • egy jó nagy édesburgonya fele :D
  • Fél kiló csirkemell
  • kókuszzsír
  • 5 szelet bacon
  • mozzarella
  • olivabogyó
  • petrezselyem
  • 1 db nagyobb hagyma
  • bazsalikom
  • fokhagyma(én fokhagymaport használtam)
Elkészítési idő: 45 perc

Előkészítem a tepsit vagy jénait és kókuszzsírral kikenem az alját és az oldalát. A karikákra vágott édesburgonyát teszem az aljára, rá a csíkokra vágott csirkét és erre a karikára vágott hagymát, majd a bacon-t. Ezt megsózom és szórok rá fokhagyma port is. Ha szereted a fokhagymát, akkor nyugodtan tegyél bele bőven :) Ez után újra rétegenként haladok, édesburi-csirke-hagyma-bacon. A tetejére mozzarella sajtot tépkedek és megszórom petrezselyemmel, majd ráteszem az olivabogyókat. És kész is.
Légkeveréses sütőben sütöm kb 25-30 percig. (ha lett volna itthon még sajt, akkor tuti, hogy reszelek a tetejére még egy kicsit)

Hamar elkészíthető, fehérjében gazdag ebéd. ( Ha szerencséd van, akkor amíg alszik a bébi, pont elkészül)

Jó étvágyat!

Dóri







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések