Sosem gondoltam, hogy ezért valaha sírni fogok...

Annyira általános téma szerintem, de valahogy nevetséges az egész és annyira jól leírja egy anya mindennapjait..

Tehát, Áron mostanában tényleg nagyon sokat dolgozik, és sokszor nagyon fáradt (de így is csomószor felkel Martinhoz éjszaka).. szó, ami szó, tökre vártam a csütörtököt, hogy délelőtt velünk legyen, és nekem legyen egy kis időm elmenni a boltba - a gyerekem nélkül-EGYEDÜL.
Egész nap tervezgettem, hogy milyen tök jó lesz, hogy el tudok menni végre nagybevásárolni, a DM-be, Rossmanba, zöldségeshez és esetleg még lehet marad majd időm még egy-két női ruha boltot megnézni, úgy, hogy nem rohanok. Az örömmámorban úszva, hazajött Áron... beszélgettünk, és egyszer csak vidáman rákérdezek, hogy akkor holnap mennék reggel a boltba, mert csomó mindent kellene venni.. 
Jött is Áron válasza:
- Menjél csak nyugodtan (szünet), de tudod, hogy nekem sulim van reggel 8tól.

Szóval ha sírtatok már igazán, óriási könnyekkel, csendben, nem hisztizve, akkor tudjátok, hogy hogy néztem ki... Ültem és duzzogva, magamba roskadva, összetörve, mert nem mehetek el boltba...(komolyan kacagok, ahogy leírom... Boltba?!!! nem is egy fröccsről van szó vagy egy órisái buliról, egy boltról...Te Jó Ég!)


Szóval ez szerintem épp eléggé megmutatja, hogy mennyire szeretnék néha nem csak Martinnal, hanem egyedül lenni. 
Ugyanilyen komoly kérdés az, hogy amikor Martin alszik, üljek e be egy nagy adag vízbe és hesszeljek a fürdőkádba, egyek vagy csináljak valami értelmes dolgot, vagy üljek a popómon és nézzek ki a fejemből, esetleg aludjak?


Na,de legalább okosabbak lettünk, mert Matinnal csodásan lehet vásárolni. Már be is ültettem a bevásárlókocsiba, tökre nem siettem, hanem lazán, lájtosan megbeszéltem vele mindent. Mi kell, mi nem kell. A kérdéseimre egyenlőre nem jött válasz, de azért én jól eldumáltam :)

Délután még el is sétáltunk a DM-be és a Roziba, szóval igazából csak a csajos boltok maradtak ki. Na sebaj, majd legközelebb.

Egyébként ezért annyira nem frankó, ha a nagyszülők 10 percnél messzebb laknak...viszont tök menő szerintem, hogy gyerekkel is élvezetes a bevásárlás.
Eddig mindig babakocsival vásároltam, de a babakocsi alja véges mennyiségű cuccot bír el. 
Ez volt az első közös vásárlásunk bevásárlókocsival, amikor tényleg rengeteg dolgot vettem.


Tudom, nem nagy cucc, de én boldog vagyok attól, hogy Martint még a Spár is érdekli :D


Dóri

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések