Az első


Az első és, hogy miért is?!

Hogy is kezdhetném?!
Hát röviden és tömören talán úgy, hogy nem tudom. 
De belevágok, mert mindent az elején kell kezdeni, igaz?!

Azt hiszem, hogy érdemes leírni azt, hogy miért kezdtem el ezt a blogot, facebook-ot, instagrammot. 
Leginkább azért, mert egy kisbaba nő a pocakomban ( jelenleg 29 hetesek vagyunk), és sok kismamával, anyukával, nővel hoz össze a sors, és sok különböző nézőponttal, fals infókkal találkoztam. 

Egyrészről, tisztázzuk, hogy aki várandós - azért használoma várandós szót, a terhes szó helyett, mert hiszek a szavak erejében, és úgy gondolom, hogy nekem aztán egyáltalán nem teher a kisbabám a pocakban- az nem beteg. 

Mikor a közvetlen környezetem megtudta, hogy kisbabát várok, majdhogynem rámtámadtak a következőkkel:
- Ne emelj!
- Ne sportolj!
- Nehogy egyél cukrot, mert az nagyon káros!
- A kávézásról nehéz volt lemondani? (TISZTÁZZUK, HOGY ISZOM KÁVÉT!!!!)
- Ne menj a napra!
- Most akkor elkezdhetsz kettő helyett enni.
- Irány az orvos, a védőnő, a vérvétel, a vizeletteszt, a havi hüvelyváladék vizsgálat, a havi ultrahang-ezekről később kifejtem a véleményem-




Nagyon köszi tényleg ezt a sok féltést, de majd én/mi azt tudjuk!! Szóval én mondhatni majdnem az összes határvonalat átléptem, és annyira jólesett/jólesik, hogy abba sem hagyom a szülésig :D

Ettől a sok "óvni akarástól" betegebbnek éreztem magam, mint mikor 40 fokos lázzal otthon feküdtem 12 évesen, mert akkor legalább cukros teát ihattam...
Pedig én tényleg "csak" várandós vagyok!!!

Szeretnék ezekről a tipikus "terhes ideákról" beszélgetni, írni... Tapasztalatokat gyűjteni, és ráébreszteni az embereket, hogy mi nem betegek vagyunk, hanem éppen teremtünk a testünkben, ezért máshogy reagálunk :)




Ahogy a magamról részben már említettem, eléggé spirituális alkat vagyok. Szóval ezeket a blogbejegyzéseimben sem fogom mellőzni :)

És gyorsan mééég, szeretnék majd írni a környezettudatosságról, az edzésekről, a táplálkozásról és mindenről, ami velem és Pocakkal történik. 

Ha tetszett, oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!
Valamint, ha több infót szeretnél, kövess instagrammon és/vagy facebookon.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések